söndag 25 mars 2018

Samlat mig på goodreads

Jag är inte ensam om att heta Henrik Johansson och vara författare. Det kan man ju inte heller begära. Två andra har jag hittat. Det här gör att när man hittar böcker på diverse sidor på nätet så kan deras böcker stå som mina och tvärtom.
Så nu har jag tagit mig tiden att skaffa ett "author"-konto på goodreads för att slippa bli länkad till de andra. Ja, där kan man alltså betygsätta och recensera böcker och sånt.
Världens ende-antologierna har jag ju inte skrivit, men jag medverkar i dem därför är de listade (jag är med i en massa andra antologier också, men de verkar inte finnas).
Första betyget på Raya har dykt upp också. Trots att boken inte är officiellt släppt. En bokbloggare som gett den en femma! Här har ni mig: https://www.goodreads.com/author/list/7083049.Henrik_Johansson#

Just det: jag har skaffat instagram också. Det blir inte bara mitt författande utan blandad kompott. Här är kontot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar